1/2/09

Για τις φιλες μου..

Έχω στη καρδιά μου κλειδωμένα
μυστικά με αλήθεια γινωμένα,
εμείς θα ειμαστε ένα
νεράιδες που γελάμε δίπλα από το ρέμα.
Χορεύουμε, ξεσπάμε, αληθινά αγαπάμε
φορέματα μαγείας στα μάτια μας φοράμε.
Κ αλήθεια δε φοβάμαι, μόνη μου δεν θα' μαι
στα ταξίδια της ζωής μαζί θα προχωράμε.
Με αστέρια και λουλούδια είμαστε λουσμένες
μ'αναλαφρες ψυχές είμαστε ντυμένες,
εμείς μαζί για παντα ευτυχισμένες
νεράιδες μες στη ψυχή κρυμμένες.
Αυτές είναι οι αδερφές μου
οι αληθινές χαρές μου,
στις πιο δύσκολες στιγμές μου
σας χαρίζω όλες τις ζωές μου.
Εσείς μόνο να'σαστε καλά
τ' αστέρια θα σας φέρω να' χετε αγκαλιά
Μαχαίρια θα πάρω στο κορμί να καρφώσω
αν τύχει ποτέ και σας πληγώσω
Νεράιδες μου όμορφα μου ξωτικά,
η αγάπη μας δίνει τα πιο όμορφα φτερά.

3 σχόλια:

  1. Όταν έχεις ανθρώπους δίπλα σου να σε αγαπάνε και να τους αγαπάς γνωρίζοντας πως θα σε στηρίξουν σε οποιαδήποτε απόφαση, νιώθεις πως μπορείς να νικήσεις τα πάντα..
    Καλό μήνα και καλή αρχή στο blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω πολυ! οι ανθρωποι που αγαπω ειναι σαν την αναπνοη μου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είσαι μια νεράιδα! και όσο σε έχω δίπλα μου θα τριγυρνάμε μαζι! να το θυμάσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή