26/2/09

Το αρχαιότερο σωζώμενο ερωτικό ποιήμα. ΙΝΚΑΣ

Που είσαι εσύ?
Που μου ΄χεις κλέψει την ψυχή?
Που είσαι κύριε της καρδιάς μου?
Ποιος χωρίς οίκτο έσβησε το μονοπάτι σου?
Μήπως στο χώμα το ελαφρύ έχεις θαφτεί?
Ουτ 'ένα δάκρυ δεν υπάρχει πια στα μάτια μου.
Εξαντλήθηκαν..Μονάχα η ηχώ στον πόνο μου αποκρίνεται
Και το αίμα μου σταλαματιά, σταλαματιά στερεύει..
Ελα, ας τρέξουμε κι οι δυο μαζί, χέρι με χέρι
Ξοπίσω απ' τη ζωή, την ευτυχία ακολουθώντας
Και ας επιστρέψουμε στη γη νεκροί..

(...)Χρυσάφι, εσύ που λάμπεις μονάχα στη νύχτα της καρδιάς,
η χαρά των αγαπημένων σου ματιών ας ανατείλει,
η θέρμη της πνοής σου γρήγορα με τον άνεμο ας έρθει. (...)
Γαμπρέ, αγαπημένε, της καρδιάς μου, σαν το μέλι γλυκιά είναι η ομορφιά σου..
Λιοντάρι αγαπημένο της καρδιάς μου με μάγεψες..
Άσε με να σταθώ τρέμοντας μπροστά σου να σε αγγίξω με το χάδι μου..
Το χάδι μου είναι ακριβό, πιο απολαυστικό είναι από την
ομορφιά, σαν το μέλι με το γάλα..
Γαμπρέ, πες στη μητέρα μου θα σου δώσει λιχουδιές
Στον πατέρα μου θα σου δώσει δώρα
Την ψυχή σου να ζωντανέψω, ξέρω
Γαμπρέ κοιμήσου στο σπίτι μας ως την αυγή,
την καρδιά σου ξέρω πως να ευχαριστήσω
Λιοντάρι αγαπημένο στο σπίτι μας ως την αυγή.. (...)

10 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Και το αίμα μου σταλαματιά, σταλαματιά στερεύει..
    Ελα, ας τρέξουμε κι οι δυο μαζί, χέρι με χέρι
    Ξοπίσω απ' τη ζωή, την ευτυχία ακολουθώντας
    Και ας επιστρέψουμε στη γη νεκροί.."

    πολυ ωραιο!!!!!!

    καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΜΗ ΧΑΝΕΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΣΟΥ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ.ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ;ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή